close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید
فیلم
loading...

دنیای موزیک وآهنگ

فیلم

چرا باید استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار را شروع کنیم؟

مدیر وبلاگ بازدید : 15 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات ()

چرا باید استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار را شروع کنیم؟

 

بازاریابی افراد تاثیرگذار به این معنی است که ما محصولات یا خدمات خود را به رایگان در اختیار افراد تاثیرگذار و معروف در حوزه کاری خود قرار دهیم و از آن‌ها بخواهیم درباره محصول یا خدمت ما به طرفدارانشان بگویند.

خب حالا چرا باید محصولات خود را در اختیار افراد معروف بگذاریم؟ چطور آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند؟

اولین دلیل، کاهش تاثیرگذاری روش‌های تبلیغاتی قدیمی است. بنرها، بیلبوردها، رپورتاژ و ... کم کم در حال محوشدن هستند. دیگر جواب نمی‌دهند!

دوم اینکه اپل، نایکی و آدیداس از این روش استفاده می‌کنند. پس چرا شما کسب و کار خود را با این روش بازاریابی نکنید؟

سومین دلیل این است که این نوع بازاریابی، بومی است. در بازاریابی (تبلیغات) بومی، ماهیت تبلیغاتی بودن فرآیند معلوم نمی‌شود و حس تبلیغ‌گریزی مردم تحریک نمی‌شود.

برای دلیل چهارم باید بگوییم نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی افراد تاثیرگذار 11 برابر دیگر روش‌ها است. آیا این عدد برای همه کسب و کارهاست؟ خیر، هیچ روشی 100 درصد موفقیت‌آمیز نیست، اما تجربه نشان داده که هر برندی باید درباره بازاریابی افراد تاثیرگذار تحقیق و جستجو کند.

دلیل آخر هم این‌که افراد تاثیرگذار در جایی به بازاریابی محصول یا خدمت شما می‌پردازند که فعال‌ترین مخاطبان شما در آن‌جا حضور دارند: شبکه‌های اجتماعی!

آیا این دلایل برای متقاعدکردن شما به استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار کافی بودند؟

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

مدیر وبلاگ بازدید : 12 شنبه 30 ارديبهشت 1396 نظرات ()

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

 

زندگی آدم‌ها در کنار موجوداتی به نام پوکمون گو و تربیت و تمرین‌دادن آن‌ها برای رسیدن به مقام مربی پوکمون‌ها در جهان آینده، این خلاصه داستان پوکمون‌های دوست‌داشتنی است. این داستان برای اولین بار در دهه 90 در قالب سریال انیمه منتشر شد.

 

داستان پوکمون‌ها به سرعت در بین بچه‌ها طرفدار پیدا کرد و نینتندو توانست با تکیه بر هسته داستان از طریق کانال‌های مختلف از جمله بازی‌های ویدیویی سری انیمه، سری مانگا، کارت‌های بازی و اسباب‌بازی‌ها طرفداران را همراه این مجموعه نگه دارند.

 

3 ویژگی داستان پوکمون‌ها:

 

کامل‌بودن کانال‌ها: بله، ما می‌دانیم هر کانال بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر است اما باید خود به تنهایی بتواند کاربر را همراه مجموعه نگه دارد. طرفدار را مجبور به رفتن از این کانال به کانال دیگر نکنید، او باید بتواند با خریدن کارت‌های بازی در جریان داستان شما قرار گیرد.

 

در نظر گرفتن سطح همه مخاطبان: داستان شما باید آنقدر ساده باشد که هرکس بتواند در اولین لایه داستان نفوذ کند و آنقدر پیچیده که هرکس بتواند به عمق لایه‌های پنهان داستان دست پیدا کند.

 

قراردادن طرفداران در هسته داستان: ملحق‌شدن طرفداران به عنوان بخشی از داستان مهم است. چهارچوب مناسب داستان را فراهم کرده و طرفداران را تشویق به تعامل با یکدیگر کنید. نیازهای آنان را تشخیص داده و داستان را برطبق آن پیش ببرید. 

 

فراموش نکنید: داستان آن‌چیزی نیست که شما تعریف می‌کنید، آن‌چیزی است که مخاطب از گفته شما می‌فهمد.

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو