close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید
تفریحی
loading...

دنیای موزیک وآهنگ

تفریحی

⁣⁣اطلاعات صحیح و مورد نیاز را به کاربران بدهید:

مدیر وبلاگ بازدید : 12 سه شنبه 23 خرداد 1396 نظرات ()

⁣⁣اطلاعات صحیح و مورد نیاز را به کاربران بدهید:

 

چندی پیش به دنبال هتل در یکی از شهرهای ایران بودم، چند دقیقه‌ای در سایت هتل به گشت و گذار مشغول شدم اما متاسفانه حتی ۵۰٪ اطلاعات مورد نیازم را به‌دست نیاوردم! بیایید اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولاتمان را ترجیحا در یک‌جا نمایش دهیم و سعی کنیم که در کامل‌ترین حالت آن باشد. هدف ما از این که سایتی برای شرکتمان ایجاد می‌کنیم قطعا جذب مشتری و رفع مشکلات وی است، پس باید بدانیم که چه چیزهایی را کاربر دوست دارد در فاصله کوتاهی کشف کند.

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

مدیر وبلاگ بازدید : 10 شنبه 30 ارديبهشت 1396 نظرات ()

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

 

زندگی آدم‌ها در کنار موجوداتی به نام پوکمون گو و تربیت و تمرین‌دادن آن‌ها برای رسیدن به مقام مربی پوکمون‌ها در جهان آینده، این خلاصه داستان پوکمون‌های دوست‌داشتنی است. این داستان برای اولین بار در دهه 90 در قالب سریال انیمه منتشر شد.

 

داستان پوکمون‌ها به سرعت در بین بچه‌ها طرفدار پیدا کرد و نینتندو توانست با تکیه بر هسته داستان از طریق کانال‌های مختلف از جمله بازی‌های ویدیویی سری انیمه، سری مانگا، کارت‌های بازی و اسباب‌بازی‌ها طرفداران را همراه این مجموعه نگه دارند.

 

3 ویژگی داستان پوکمون‌ها:

 

کامل‌بودن کانال‌ها: بله، ما می‌دانیم هر کانال بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر است اما باید خود به تنهایی بتواند کاربر را همراه مجموعه نگه دارد. طرفدار را مجبور به رفتن از این کانال به کانال دیگر نکنید، او باید بتواند با خریدن کارت‌های بازی در جریان داستان شما قرار گیرد.

 

در نظر گرفتن سطح همه مخاطبان: داستان شما باید آنقدر ساده باشد که هرکس بتواند در اولین لایه داستان نفوذ کند و آنقدر پیچیده که هرکس بتواند به عمق لایه‌های پنهان داستان دست پیدا کند.

 

قراردادن طرفداران در هسته داستان: ملحق‌شدن طرفداران به عنوان بخشی از داستان مهم است. چهارچوب مناسب داستان را فراهم کرده و طرفداران را تشویق به تعامل با یکدیگر کنید. نیازهای آنان را تشخیص داده و داستان را برطبق آن پیش ببرید. 

 

فراموش نکنید: داستان آن‌چیزی نیست که شما تعریف می‌کنید، آن‌چیزی است که مخاطب از گفته شما می‌فهمد.

لینکدین ۴ برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک افراد را به سایت شما می‌فرستد

مدیر وبلاگ بازدید : 17 دوشنبه 21 فروردين 1396 نظرات ()

لینکدین ۴ برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک افراد را به سایت شما می‌فرستد

 

هنگامه‌ای که در مورد به اشتراک گذاری محتوا از طریق شبکه های اجتماعی بحث به میان می‌آید اولین نام هایی که در ذهن ها تداعی می‌شوند توییتر و فیس بوک اند. اما اگر بخواهیم در مورد ارجاع مخاطب به سایت اصلی بصورت مستقیم، صحبت کنیم نامی به نام لینکدین است که جلوه‌گری می‌کند و نه توییتر و فیس بوک. شاید برای اولین بار باشد که چنین چیزی را می‌شنوید اما این یک واقعیت است که ارجاع مخاطب توسط لینکدین ۴ برابر از توییتر و فیس بوک بیشتر است. این تحقیق حاصل مطالعاتی ۲ ساله و شامل ۲ میلیون بازدید ماهیانه و با مشارکت ۶۰ وبسایت صورت گرفته است. در این تحقیق مشخص شد که لینکدین به تنهایی دو سوم ارجاع داده ها را به خود اختصاص داده است و فیس بوک نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

 

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط لینکدین: ۷۴ درصد

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط فیس بوک: ۱۷ درصد

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط توییتر: ۱۴ درصد

 

موضوعی که شما باید از اعداد و ارقام گفته شده در بالا استخراج کنید این است که پروفایل لینکدین خود را به گونه‌ای ساماندهی کنید که کاربر را مستقیما به سایت اصلی‌تان هدایت کند.

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو