close
تبلیغات در اینترنت
دانلود آهنگ جدید
سرگرمی
loading...

دنیای موزیک وآهنگ

سرگرمی

چرا باید استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار را شروع کنیم؟

مدیر وبلاگ بازدید : 17 سه شنبه 30 خرداد 1396 نظرات ()

چرا باید استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار را شروع کنیم؟

 

بازاریابی افراد تاثیرگذار به این معنی است که ما محصولات یا خدمات خود را به رایگان در اختیار افراد تاثیرگذار و معروف در حوزه کاری خود قرار دهیم و از آن‌ها بخواهیم درباره محصول یا خدمت ما به طرفدارانشان بگویند.

خب حالا چرا باید محصولات خود را در اختیار افراد معروف بگذاریم؟ چطور آن‌ها می‌توانند به ما کمک کنند؟

اولین دلیل، کاهش تاثیرگذاری روش‌های تبلیغاتی قدیمی است. بنرها، بیلبوردها، رپورتاژ و ... کم کم در حال محوشدن هستند. دیگر جواب نمی‌دهند!

دوم اینکه اپل، نایکی و آدیداس از این روش استفاده می‌کنند. پس چرا شما کسب و کار خود را با این روش بازاریابی نکنید؟

سومین دلیل این است که این نوع بازاریابی، بومی است. در بازاریابی (تبلیغات) بومی، ماهیت تبلیغاتی بودن فرآیند معلوم نمی‌شود و حس تبلیغ‌گریزی مردم تحریک نمی‌شود.

برای دلیل چهارم باید بگوییم نرخ بازگشت سرمایه بازاریابی افراد تاثیرگذار 11 برابر دیگر روش‌ها است. آیا این عدد برای همه کسب و کارهاست؟ خیر، هیچ روشی 100 درصد موفقیت‌آمیز نیست، اما تجربه نشان داده که هر برندی باید درباره بازاریابی افراد تاثیرگذار تحقیق و جستجو کند.

دلیل آخر هم این‌که افراد تاثیرگذار در جایی به بازاریابی محصول یا خدمت شما می‌پردازند که فعال‌ترین مخاطبان شما در آن‌جا حضور دارند: شبکه‌های اجتماعی!

آیا این دلایل برای متقاعدکردن شما به استفاده از بازاریابی افراد تاثیرگذار کافی بودند؟

راز موفقیت اپل در بازاریابی چیست؟

مدیر وبلاگ بازدید : 22 پنجشنبه 25 خرداد 1396 نظرات ()

 

راز موفقیت اپل در بازاریابی چیست؟

 

دنیای بازاریابی بسیار شلوغ و پر سر و صدا شده‌است. کمپین‌های بازاریابی پیچیده در همه جا به چشم می‌خورند. بیلبوردها، آگهی‌های تلویزیون، آگهی‌های روزنامه و ... هرروزه ما را به خود مشغول می‌کنند. اما هنوز محصولات اپل با قدرت بیشتر از سایر رقبا به فروش می‌رود. راز اپل چیست؟ سادگی!

 

بله، کمپین‌های بازاریابی اپل تا حد امکان ساده هستند. آن‌ها انتظارات مشتریان را با انبوهی از اطلاعات پاسخ نمی‌دهند. آن‌ها در همان اوایل که نقطه شروع بازاریابی بود، این مفهوم مهم را دریافتند و به بهترین شکل اجرا کردند. 

لیست ویژگی‌های محصول، قیمت، اطلاعات تخصصی و اصطلاحات فنی در کمپین‌های بازاریابی اپل دیده نمی‌شوند. اپل هیچگونه اطلاعاتی درباره فروشگاه، نحوه خرید، پرداخت و نحوه استفاده به مخاطبان نمی‌دهد. آن‌ها خود این اطلاعات را کشف می‌کنند.

 

در کمپین‌های اپل، خبری از تبلیغات چشمک‌زن، مزاحم، طولانی، پر زرق و برق و خسته‌کننده نیست. اپل تنها محصول را نمایش داده و اجازه می‌دهد خود محصول با مخاطب سخن بگوید. محتوای تبلیغات به حداقل رسیده و تنها از گرافیک‌های ساده‌ای برای انتقال پیام استفاده شده‌است.

یادتان باشد، کیفیت بهترین بازاریابی است، بگذارید محصول، مخاطب خود را پیدا کند و با او سخن بگوید. از زبان تخصصی و اصطلاحات فنی دوری کنید.

⁣⁣اطلاعات صحیح و مورد نیاز را به کاربران بدهید:

مدیر وبلاگ بازدید : 16 سه شنبه 23 خرداد 1396 نظرات ()

⁣⁣اطلاعات صحیح و مورد نیاز را به کاربران بدهید:

 

چندی پیش به دنبال هتل در یکی از شهرهای ایران بودم، چند دقیقه‌ای در سایت هتل به گشت و گذار مشغول شدم اما متاسفانه حتی ۵۰٪ اطلاعات مورد نیازم را به‌دست نیاوردم! بیایید اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولاتمان را ترجیحا در یک‌جا نمایش دهیم و سعی کنیم که در کامل‌ترین حالت آن باشد. هدف ما از این که سایتی برای شرکتمان ایجاد می‌کنیم قطعا جذب مشتری و رفع مشکلات وی است، پس باید بدانیم که چه چیزهایی را کاربر دوست دارد در فاصله کوتاهی کشف کند.

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

مدیر وبلاگ بازدید : 14 شنبه 30 ارديبهشت 1396 نظرات ()

داستان‌سرایی به سبک پوکمون گو

 

زندگی آدم‌ها در کنار موجوداتی به نام پوکمون گو و تربیت و تمرین‌دادن آن‌ها برای رسیدن به مقام مربی پوکمون‌ها در جهان آینده، این خلاصه داستان پوکمون‌های دوست‌داشتنی است. این داستان برای اولین بار در دهه 90 در قالب سریال انیمه منتشر شد.

 

داستان پوکمون‌ها به سرعت در بین بچه‌ها طرفدار پیدا کرد و نینتندو توانست با تکیه بر هسته داستان از طریق کانال‌های مختلف از جمله بازی‌های ویدیویی سری انیمه، سری مانگا، کارت‌های بازی و اسباب‌بازی‌ها طرفداران را همراه این مجموعه نگه دارند.

 

3 ویژگی داستان پوکمون‌ها:

 

کامل‌بودن کانال‌ها: بله، ما می‌دانیم هر کانال بخشی از یک مجموعه بزرگ‌تر است اما باید خود به تنهایی بتواند کاربر را همراه مجموعه نگه دارد. طرفدار را مجبور به رفتن از این کانال به کانال دیگر نکنید، او باید بتواند با خریدن کارت‌های بازی در جریان داستان شما قرار گیرد.

 

در نظر گرفتن سطح همه مخاطبان: داستان شما باید آنقدر ساده باشد که هرکس بتواند در اولین لایه داستان نفوذ کند و آنقدر پیچیده که هرکس بتواند به عمق لایه‌های پنهان داستان دست پیدا کند.

 

قراردادن طرفداران در هسته داستان: ملحق‌شدن طرفداران به عنوان بخشی از داستان مهم است. چهارچوب مناسب داستان را فراهم کرده و طرفداران را تشویق به تعامل با یکدیگر کنید. نیازهای آنان را تشخیص داده و داستان را برطبق آن پیش ببرید. 

 

فراموش نکنید: داستان آن‌چیزی نیست که شما تعریف می‌کنید، آن‌چیزی است که مخاطب از گفته شما می‌فهمد.

لینکدین ۴ برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک افراد را به سایت شما می‌فرستد

مدیر وبلاگ بازدید : 20 دوشنبه 21 فروردين 1396 نظرات ()

لینکدین ۴ برابر بیشتر از توییتر و فیس بوک افراد را به سایت شما می‌فرستد

 

هنگامه‌ای که در مورد به اشتراک گذاری محتوا از طریق شبکه های اجتماعی بحث به میان می‌آید اولین نام هایی که در ذهن ها تداعی می‌شوند توییتر و فیس بوک اند. اما اگر بخواهیم در مورد ارجاع مخاطب به سایت اصلی بصورت مستقیم، صحبت کنیم نامی به نام لینکدین است که جلوه‌گری می‌کند و نه توییتر و فیس بوک. شاید برای اولین بار باشد که چنین چیزی را می‌شنوید اما این یک واقعیت است که ارجاع مخاطب توسط لینکدین ۴ برابر از توییتر و فیس بوک بیشتر است. این تحقیق حاصل مطالعاتی ۲ ساله و شامل ۲ میلیون بازدید ماهیانه و با مشارکت ۶۰ وبسایت صورت گرفته است. در این تحقیق مشخص شد که لینکدین به تنهایی دو سوم ارجاع داده ها را به خود اختصاص داده است و فیس بوک نیز در رتبه‌ی دوم قرار دارد.

 

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط لینکدین: ۷۴ درصد

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط فیس بوک: ۱۷ درصد

    درصد مخاطبین ارجاعی توسط توییتر: ۱۴ درصد

 

موضوعی که شما باید از اعداد و ارقام گفته شده در بالا استخراج کنید این است که پروفایل لینکدین خود را به گونه‌ای ساماندهی کنید که کاربر را مستقیما به سایت اصلی‌تان هدایت کند.

تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو